Mleczny Start zdobywa rynek
W 2011 roku Lubella, Danone i Biedronka sprzedadzą prawie 27 mln opakowań kaszek dla dzieci. To o ponad 40 proc. więcej niż przed rokiem
Do marki Mleczny Start – którą stworzyły dwie czołowe firmy spożywcze w Polsce oraz największa sieć handlowa w naszym kraju – należy niemal 9 proc. rynku kaszek dla dzieci, którego wartość przekracza 220 mln złotych – wynika z szacunków instytutu badawczego SMG/KRC MillwardBrown. Wyprzedają ją BoboVita należąca do firmy Nutricia Polska z grupy Danone (53,4 proc. rynku) oraz Nestle (26,5 proc.).
– Mleczny Start jest...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta