Zadziwiający wyrok brytyjskiego sądu, kolor zastrzeżony jako element logo firmy
Po wieloletniej batalii Cadbury zastrzegło w sądzie odcień fioletu. Inne firmy nie mogą teraz go wykorzystywać
Wyrok został przyjęty z dużym zaskoczeniem, zwłaszcza przez rynkowych rywali takich jak Nestle, które zresztą już zapowiedziało złożenie apelacji od kontrowersyjnej decyzji. Cadbury od kilku lat próbowało zastrzec w sądzie specyficzny odcień fioletu (o numerze 2865c), używany do opakowań słodyczy tej firmy od ponad 100 lat. Tym razem, choć wcześniej podobne sprawy były kilka razy oddalane, sąd uznał, że faktycznie jest to element...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta