Co promocja, to wpadka
Czy polecą głowy w Biurze Promocji Miasta? Po wielu reklamowych wpadkach radni żądają dymisji
To najnowszy pomysł: Warszawę ma promować podczas Euro 2012 Syrenka z wuwuzelą. Na ulicach ma stanąć jej 16 wirtualnych wizerunków w barwach narodowych drużyn Euro 2012 składających się ze zdjęć kibiców z kont na Facebooku.
Szefowa Biura Promocji Miasta Katarzyna Ratajczyk porównuje ten projekt do berlińskiego, gdzie władze w podobny sposób ustawiły na ulicach niedźwiedzie z herbu miasta. Dlaczego Syrenka ma w ręku wuwuzelę z RPA – nie wiadomo. Agencja John Pitcher i XS Events dostanie za to od Biura Promocji 700 tys. zł.
Radni boją się o kasę
Biuro Promocji Miasta w roku Euro 2012 chce wydać 39 mln zł – m.in. na organizację Strefy Kibica i kampanie w zagranicznych mediach. Opozycyjni radni z PiS i SLD nawołują do dymisji jego szefowej Katarzyny Ratajczyk.
– Pani...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta