Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na zakupy spożywcze coraz częściej do sieci

14 stycznia 2012 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
E-delikatesom przybywa klientów. To szansa na duże oszczędności
źródło: Rzeczpospolita
E-delikatesom przybywa klientów. To szansa na duże oszczędności

W tym roku Polacy na żywność w Internecie wydadzą już 450 mln zł. To od lat jeden z najszybciej rosnących segmentów handlu elektronicznego. Szybko przybywa firm, które oferują takie usługi klientom, głównie w dużych miastach

Po­la­cy co­raz czę­ściej de­cy­du­ją się na ro­bie­nie za­ku­pów spo­żyw­czych w skle­pach in­ter­ne­to­wych. Nie cho­dzi wy­łącz­nie o po­szu­ki­wa­nie niż­szych cen, choć dla klien­tów nie­wiel­kich skle­pów jest to na pew­no ko­rzyst­na al­ter­na­ty­wa. Głów­nym po­wo­dem jest po pro­stu wy­go­da. Za­ku­py przed kom­pu­te­rem zaj­mu­ją znacz­nie mniej cza­su niż po­byt w skle­pie, nie mó­wiąc już o do­jaz­dach i sta­niu w ko­lej­kach. A po­zwa­la­ją też za­osz­czę­dzić, bo co­raz wię­cej firm re­zy­gnu­je z ob­cią­ża­nia klien­tów kosz­ta­mi do­sta­wy.

Choć na ra­zie usłu­ga do­stęp­na jest głów­nie dla miesz­kań­ców naj­więk­szych miast oraz ich oko­lic, to ko­rzy­sta...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9131

Wydanie: 9131

Spis treści
Zamów abonament