Na zakupy spożywcze coraz częściej do sieci
W tym roku Polacy na żywność w Internecie wydadzą już 450 mln zł. To od lat jeden z najszybciej rosnących segmentów handlu elektronicznego. Szybko przybywa firm, które oferują takie usługi klientom, głównie w dużych miastach
Polacy coraz częściej decydują się na robienie zakupów spożywczych w sklepach internetowych. Nie chodzi wyłącznie o poszukiwanie niższych cen, choć dla klientów niewielkich sklepów jest to na pewno korzystna alternatywa. Głównym powodem jest po prostu wygoda. Zakupy przed komputerem zajmują znacznie mniej czasu niż pobyt w sklepie, nie mówiąc już o dojazdach i staniu w kolejkach. A pozwalają też zaoszczędzić, bo coraz więcej firm rezygnuje z obciążania klientów kosztami dostawy.
Choć na razie usługa dostępna jest głównie dla mieszkańców największych miast oraz ich okolic, to korzysta...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta