Biedronka inwestuje
W tym roku na rozwój sieci i odświeżenie logo chce wydać ok. 2 mld zł
W poniedziałek ruszy kampania reklamowa, która pod hasłem „Daj się zaskoczyć jakością Biedronki" zaprezentuje też klientom odświeżone logo największej w Polsce sieci handlowej. Zanim firma zdecydowała się na przeprowadzenie operacji, zmiany testowała w kilkudziesięciu placówkach.
Chodzi bowiem nie tylko o logo, ale i o wnętrza sklepów. Inne będzie ustawienie produktów i zmieni się układ działów. – W tym roku zmiany nastąpią w kilkuset sklepach – mówi Alfred Kubczak, dyrektor ds....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta