Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Terenówka, symbol luksusu

10 lutego 2012 | Druga strona | Michał Płociński

Dziś coraz częściej symbolem luksusu są samochody typu SUV, łączące luksus i cechy pojazdu terenowego - mówi Krzysztof Róg, dziennikarz motoryzacyjny

Producenci drogich marek samochodów wciąż osiągają spore zyski. Kryzys, nie kryzys, ale dobry samochód w garażu stać musi. Jak się zmieniał motoryzacyjny symbol luksusu na przestrzeni lat?

Krzysztof Róg: W Polsce od dawna jest nim niemiecka wielka trójka: Mercedes, BMW i Audi. Kiedyś ktoś, kto miał pieniądze, chodził do tych salonów. Dziś coraz częściej symbolem luksusu są samochody...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9154

Wydanie: 9154

Spis treści

Moje Podróże

Ekonomia

Zamów abonament