Telewizje kuszą internautów
Stacje mogą odnieść dziś sukces tylko we współpracy z Internetem. Tam ich programy ogląda już 15 proc. użytkowników
Młodzi widzowie – ci najatrakcyjniejsi z punktu widzenia reklamodawców (w wieku 16 – 49 l.) przenoszą się do Internetu. Stacje wyczuły, że także tam trzeba walczyć o widza. Każda z nich ma dziś internetową telewizję, która proponuje rozszerzoną ofertę programową. Ale to ciągle za mało, by przebić ofertę wielkich interaktywnych i multimedialnych portali.
Patrząc na wiosenne propozycje trzech największych stacji telewizyjnych, trudno się dopatrzyć nowości, które wstrząsnęłyby widzem. Są nowe programy i seriale, a nawet nowy show, ale wszystkie opierają się na tym, co widz już zna i co sprawdziło się w poprzednich ramówkach. – W tej chwili obserwujemy coś, co można...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta