Chińczycy pokochali towary luksusowe
W tym roku na zakupy towarów z najwyższej półki wydadzą 46 mld euro, 20 proc. więcej, niż w 2011 r. Chiny odpowiadają już za ponad 20 proc. światowego rynku towarów luksusowych. Co więcej, ich udział nadal w szybkim tempie się zwiększa.
Dla producentów jest to strategiczny kierunek rozwoju. Z myślą o specyficznych gustach Chińczyków powstają specjalne kolekcje. Z raportu firmy Bain & Company wynika, że pięć najpopularniejszych marek odpowiadało...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta


![[?]](https://static.presspublica.pl/web/rp/img/cookies/Qmark.png)
