Jak Eurolot kupił flotę
Przewoźnik wybrał maszyny Bombardiera, bo były dostępne od ręki
Eurolot musiał wymienić samoloty i miał do wyboru dwie opcje – Bombardiery Q400NG lub włoskie ATR produkowane przez Avions de Transport Regional, należący do europejskiego koncernu EADS. Bombardiery miały jedną podstawową zaletę – nie trzeba było na nie czekać, są na rynku dostępne praktycznie od ręki.
Rozmowy o cenie
W tej sytuacji, kiedy linia miała wybór, a producentowi zależało na sprzedaży maszyn, negocjacje były dla polskiego przewoźnika znacznie prostsze. Jak powiedział szef Eurolotu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta