Producenci liczą na małe stacje
telewizja| Mimo kryzysu firmy produkujące dla telewizji mają coraz więcej zamówień ze stacji tematycznych
Choć prognozy dla rynku reklamy telewizyjnej na ten rok są mało entuzjastyczne (TVN podał, że rynek reklamowy w tym roku raczej nie urośnie), producenci telewizyjni nie są załamani. W spółkach producenckich coraz więcej autorskich zamówień składają małe stacje, które jeszcze niedawno głównie kupowały gotowe produkcje. – To coraz liczniejsi, dobrzy i solidni klienci. Ich zwiększoną aktywność widać już po naszych obrotach. Nie jest to rewolucja, te zmiany zachodzą powoli – mówi „Rz" Ryszard Sibilski, dyrektor zarządzający Endemol Polska. Jak dodaje,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta