Microsoft wchodzi na rynek tabletów
iPad Apple’a ma nowego, silnego rywala. Urządzenie producenta Windowsa może zachwiać jego pozycję
Tej nocy Microsoft pokazał długo oczekiwany własny tablet. Surface – bo tak się nazywa urządzenie – to produkt na pierwszy rzut oka podobny do iPada, ale o bogatszej funkcjonalności i skierowany do szerszej grupy klientów.
Czy zagrozi tabletowi Apple'a? – Surface wygląda doskonale i na pewno podnosi poprzeczkę innym producentom – twierdzi Arkadiusz Stanoszek, prezes firmy Core, polski przedstawiciel producenta programów antywirusowych AVG.
– W tablecie Microsoftu nie widzę pogromcy iPada, choć to urządzenie ma ogromny potencjał, zwłaszcza jeśli chodzi o możliwe usługi dodane, takie jak serwis gier czy filmów wideo – powiedziała agencji Reuters Sarah Rotman Epps, analityk firmy Forrester....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta