Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocja bez efektów

24 lipca 2012 | Kraj | Izabela Kraj
Wójt Skarbimierza wybił monetę ze swoim wizerunkiem
źródło: materiały prasowe
Wójt Skarbimierza wybił monetę ze swoim wizerunkiem
Małopolskie uchofony zawędrowały już do Brukseli
źródło: materiały prasowe
Małopolskie uchofony zawędrowały już do Brukseli

Tylko nieliczne miasta rozliczają się z promocyjnych kampanii

Najwyższa Izba Kontroli wytknęła samorządom, że stronią od kontroli i oceny efektów swoich promocyjnych działań.

Czasami rzeczywiście lokalne gminy w pędzie za sławą odnotowują takie wpadki, że lepiej przejść nad nimi do porządku dziennego, niż przyznawać, że się nie udało.

Niewypałem okazała się na przykład promocja Poznania przed Euro. Miasto wyprodukowało spot o stadionie Lecha z hasłem: „A nam już trawa rośnie", podczas gdy akurat ten stadion miał później gigantyczne problemy z murawą.

– Zapeszyli! – śmiali się wówczas działacze miejscowej opozycji i eksperci od reklamy. – Tak to jest używać ryzykownych ocen dotyczących przyszłości. Rzeczywistość lubi płatać figle.

Powszechnie krytykowany był też filmik Warszawy na Euro 2012, w którym mężczyzna w dresie (jak dopatrzyli się internauci – ze wzwodem) gania kobietę po mieście.

Pikanterii dodawał...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9291

Wydanie: 9291

Spis treści
Zamów abonament