Radio ważne, ale sieć i komórki zmieniły rynek
Nawet nastolatki szukające muzycznych inspiracji głównie na YouTubie jako drugie źródło wciąż wymieniają stacje radiowe. Nagrania częściej kupują już jednak przez komórki niż na płytach
Aż połowa przebadanych przez Nielsena Amerykanów przyznaje, że mimo szybkiego rozwoju Internetu nową muzykę odkrywa dzięki stacjom radiowym. – To dobra wiadomość dla radiowego, ale i fonograficznego biznesu, który przez ostatnie lata na wszelkie sposoby próbował promować swoje gwiazdy w rozgłośniach – komentuje badania dziennikarz Steve Knopper w kultowym amerykańskim magazynie „The Rolling Stone".
Wprawdzie nastolatki czerpią analogiczną wiedzę już głównie z YouTube'a (deklaruje to 64 proc. z nich), ale i dla nich radio...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta