Reklama nie powinna imitować urzędowego pisma
Działania marketingowe, które mogą wprowadzić w błąd wielu klientów, kwalifikowane są jako naruszające zbiorowe interesy konsumentów Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zakwestionował sposób reklamowania przez jedną z firm tzw. odwróconej hipoteki. Reklama ta była skierowana do osób powyżej 65. roku życia i miała formę czarno-białego plakatu z bordowymi elementami, z wyraźnym tytułem „komunikat".
Z jego treści wynikało, że starsze osoby mogą skorzystać z renty hipotecznej. W tym celu powinny skontaktować się z reklamującą się w ten...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta