Kupa pomysłów na promocję
Samorządy prześcigają się w oryginalnych pomysłach, które pozwolą zaistnieć w mediach
„Gdzie jest moja kupa" - to kontrowersyjna kampania MPWiK w Jaworznie. Polega na stworzeniu aplikacji na smartfony, za pomocą której będzie można śledzić drogę, jaką pokonują nieczystości z domu internauty. Szczegóły mają być ogłoszone dopiero 20 września, ale o pomyśle już jest głośno - w Internecie i mediach pojawiły się setki wiadomości opatrzonych złośliwymi komentarzami.
Co nas szokuje
Pomysł na kampanię to praca zbiorowa najważniejszych pracowników miejskiej spółki z prezesem na czele. - Urodził się podczas burzy mózgów - zdradza rzecznik MPWiK Sławomir Grucel.
Nie wiadomo, ile podatnicy z Jaworzna zapłacili za jej efekt. Kampania skierowana jest do mieszkańców i ma skłonić ich do przyłączania się do kanalizacji.
- Aplikacja z Jaworzna na pewno jeszcze długo będzie opisywana przez media,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta