Linie lotnicze wystawiane na sprzedaż, ale kupców brak
W tym roku właściciela zmienią tylko dwaj europejscy przewoźnicy – brytyjski BMI oraz portugalski TAP, który powinien zostać sprzedany do końca grudnia.
Zbankrutowało natomiast aż 9 europejskich przewoźników, w tym dwie liczące się linie – węgierski Malev i hiszpański Spanair, które do ostatniej chwili szukały inwestora. Nie udało się sprzedać polskiego LOT, którego prywatyzację zapowiadano na trzeci kwartał 2012. Teraz prezes spółki Marcin Piróg uważa, że zmiana właściciela w roku przyszłym jest realna.
Na LOT był jeden oferent – Turkish Airlines, który wycofał się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta