Hotelarze w Polsce stawiają na luksus
W naszym kraju coraz szybciej rośnie liczba marek hotelarskich z wyższej półki.
Do luksusowej sieci hotelarskiej – Luxury Collection – dołączy warszawski hotel Bristol. Ma to być zarazem debiut tej międzynarodowej marki hotelarskiej na polskim rynku. Należą do niej m.in. Hotel Imperial w Wiedniu, Al Maha Desert & Resort w Dubaju czy The Chatwal Hotel w Nowym Jorku. Łącznie sieć skupia ponad 80 hoteli w 30 krajach. Jak podaje branżowy serwis Property News, nowe wnętrza Bristolu stworzyła londyńska projektantka Anita Rosato. W hotelu znajdzie się...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta