Co spółka może zrobić, by klienci ją polubili
Biznes. Kryzys spowodował, że firmy starają się budować lepsze relacje z klientami. Nie jest to proste zadanie.
Jak pokazuje badanie przeprowadzone przez Rzetelną Firmę, dla 65 proc. polskich przedsiębiorców pozyskiwanie nowych klientów i zatrzymanie dotychczasowych stało się zdecydowanie trudniejsze niż jeszcze przed kilkoma laty.
Aż 85 proc. badanych przedsiębiorstw uważa, że w czasie spowolnienia należy skupić się na budowaniu trwałych relacji z klientami, a 62 proc. przyznaje, że inwestuje więcej czasu i zasobów na zdobycie zaufania konsumentów niż wcześniej.
- Rzeczywiście, kryzysowy spadek sprzedaży w firmie skutkuje tym, że firmy chcą się czymś wyróżnić. Najbardziej popularna jest zmiana strategii cenowej, dostosowania po stronie jakości oferowanych towarów i usług, i trzeci element – budowanie relacji z klientami – potwierdza Piotr Kuc, wiceprezes firmy doradczej Augeo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta