Nie bój się portali społecznościowych
nowe narzędzia | E-biznes można rozwijać wykorzystując istniejące już portale społecznościowe, trzeba też być obecnym w różnych mediach.
Marek Kozubal
Mariusz jest właścicielm sklepu internetowego przez który sprzedaje książki i płyty. Stronę internetową sklepu wykorzystuje także do promowania imprez kulturalnych w różnych klubach. W swojej pracy wykorzystuje nowe, ale już niezwykle popularne wśród internautów narzędzia. – To przynosi efekty, sprzedaż wzrasta – przekonuje. Nie ukrywa, że stara się na bieżąco obserwować nowości, które pojawiają się w e-biznesie.
Promój siebie i biznes
– Chodzi o to, aby w kilku kanałach medialnych skoncentrować maksymalnie dużo wiedzy na temat produktu, który chcemy sprzedać. Bo ciągle trzeba promować siebie i swój biznes – tłumaczy Andrzej Wyrostek, specjalista od sprzedaży internetowej. Co należy zrobić, aby maksymalnie korzystać z nowości i skutecznie trafić do klienta e-biznesu? – Trzeba założyć konto na gmailu i korzystać z jego możliwości. Właśnie to konto może stać się hubem, czyli koncentratorem całego systemu sprzedaży – tłumaczy Monika Kozłowska, specjalistka e-commerce.
Do upowszechniania treści w stworzonym systemie można użyć konta w Posterous, dzięki temu umieszczane na profilach internetowych zdjęcia produktów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta