Szef nie uniknie mediów społecznych
Prezesi i dyrektorzy generalni powinni zrozumieć nowe zasady komunikacji w tzw. social mediach, a najlepiej sami zacząć je stosować.
Co czeka szefów, którzy ignorują media społecznościowe? Stracą stanowiska do końca 2014 roku – twierdzi Marian Salzman, dyrektor generalna Havas PR US i szefowa globalnego komitetu wykonawczego Havas PR. Według niej dziś w dużo większym stopniu niż kiedyś reputacja prezesów i dyrektorów generalnych wpływa na postrzeganie zarządzanych przez nich marek, a tej reputacji nie da się budować bez obecności w mediach społecznościowych.
Ta potrzeba dotyczy zarówno przedsiębiorstw, jak i samych menedżerów. Jedni i drudzy nie mają wyjścia, gdyż w mediach społecznościowych są już od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta