Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Szef nie uniknie mediów społecznych

23 października 2013 | Kariera i biznes | Anita Błaszczak
Mało prezesów w internecie
źródło: Rzeczpospolita
Mało prezesów w internecie

Prezesi i dyrektorzy generalni powinni zrozumieć nowe zasady komunikacji w tzw. social mediach, a najlepiej sami zacząć je stosować.

Co czeka szefów, którzy ignorują media społecznościowe? Stracą stanowiska do końca 2014 roku – twierdzi Marian Salzman, dyrektor generalna Havas PR US i szefowa globalnego komitetu wykonawczego Havas PR. Według niej dziś w dużo większym stopniu niż kiedyś reputacja prezesów i dyrektorów generalnych wpływa na postrzeganie zarządzanych przez nich marek, a tej reputacji nie da się budować bez obecności w mediach społecznościowych.

Ta potrzeba dotyczy zarówno przedsiębiorstw, jak i samych menedżerów. Jedni i drudzy nie mają wyjścia, gdyż  w mediach społecznościowych są już od...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9672

Wydanie: 9672

Spis treści

BZ WBK Foto

Zamów abonament