Upały sprzyjają producentom lodów
Żywność | Wytwórcy mrożonych deserów liczą na udany sezon. Ich sprzedaż powinna rosnąć także w kolejnych latach.
Beata Drewnowska
– Dzięki pogodzie, jaką mamy w tym roku, lody są jedną z najdynamiczniej rozwijających się kategorii produktowych, w zakresie których działamy w Polsce – mówi „Rz" Mariusz Staszczuk, dyrektor sprzedaży w firmie Nestle Polska.
Spółka się spodziewa, że jej mrożone desery zanotują w 2014 r. dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Wpływ będzie miała na to m.in. marka Schöller, którą firma reaktywowała w naszym kraju w pierwszej połowie 2014 r.
Lato ma decydujący wpływ na całoroczne wyniki producentów lodów i lodziarni, ponieważ nadal prawie 90 proc. sprzedaży mrożonych deserów przypada na okres od początku maja do końca września. Dlatego – jeżeli kolejne tygodnie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta