Deklaracje pozostania w OFE: rekordowy poniedziałek
Na finiszu akcji lawinowo przybywa deklaracji, które Polacy wysyłają do ZUS. Prawie 1,1 mln osób zdecydowało się na OFE.
OFE przed okresem, w którym członkowie mogli deklarować pozostanie, prowadziły wzmożoną promocję. Jak wynika z danych dostępnych w monitorującej reklamy w mediach aplikacji Admonit, koszt kampanii pod hasłem „Zostaję z OFE" wyniósł ponad 15,5 mln zł, z tego 13 mln zł to koszt emisji spotów telewizyjnych. Na kampanię radiową przeznaczono ponad 1,6 mln zł. Promocja w prasie kosztowała OFE niespełna 890 tys. zł, najwięcej wydano w ostatniej chwili, czyli bezpośrednio przed 14 stycznia, kiedy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta