Mniej reklam jednego procentu
Organizacje pożytku publicznego nie będą mogły przeznaczać dowolnych kwot na promocję.
Organizacje, które uzyskały z jednego procentu nie więcej niż 200 tys. zł, na reklamę będą mogły przeznaczyć nie więcej niż 5 proc. tych środków. Te, którym podatnicy podarowali więcej, mogłyby wydać na promocję nie więcej niż 2 proc. Takie zmiany przewiduje projekt nowelizacji ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie opracowany przez Radę Działalności Pożytku Publicznego. Był on wczoraj przedmiotem obrad sejmowej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta