Co ci da na wiosnę deweloper
Oferty | Wysyp nowych inwestycji oznacza zwiększenie konkurencji. Firmy będą walczyć o klientów promocjami.
Według Jarosława Jędrzyńskiego, analityka portalu RynekPierwotny.pl, wzrost liczby promocyjnych ofert to naturalna sytuacja na początku roku, kiedy to spada popyt na mieszkania. – Także wiosna i Wielkanoc to świetna okazja do uruchomienia promocji – zauważa Jędrzyński. – Wkład własny przy kredytach wzrósł do 10 proc. Firmy, niejako dmuchając na zimne, będą się starały przyciągać klientów specjalnymi ofertami – prognozuje.
Zwraca też uwagę na rosnącą ofertę deweloperską, co oznacza większą konkurencję. – Większość promocji polega na obniżeniu cen o 5–10 proc. Niektóre firmy oferują wyposażenie kuchni, dostosowują ceny do programu „MdM" – mówi Jarosław Jędrzyński.
Ryszard Banacki z firmy Tynkbud1 dodaje, że po okazyjnych cenach najlepsze lokale można kupić na osiedlach,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta