Internet coraz bliżej telewizji
Jacek Świderski | Jesteśmy mistrzami form krótkich i średniej długości, w formach długich dominują telewizje – mówi o planach telewizyjnych prezes Wirtualna Polska Holding w rozmowie z Magdaleną Lemańską.
Rz: Po co państwu telewizja? W dodatku na początku tylko jeden kanał? Jak wynika z doświadczeń nadawców naziemnych, jeden kanał dość trudno prowadzić z punktu widzenia biznesowego...
My już prowadzimy wiele kanałów, tyle że w internecie. Komplementarność między tymi dwoma mediami jest widoczna gołym okiem. Coraz więcej mówi się o oglądaniu wideo na dwóch czy trzech ekranach, a jednym z nich wciąż jest telewizor i tak będzie jeszcze długo. Wbrew temu, co sądzą niektórzy, telewizja nie zniknie. To, że ja czy pani nie mamy telewizora, tego nie zmienia. Telewizja linearna, czyli taka, jaką znamy, staje się coraz bardziej medium tła. Długo jeszcze popularne będzie kanapowe celebrowanie, zwłaszcza dłuższych form wideo, szczególnie filmów. A to świetne uzupełnienie dla tego, co już robimy my.
Czyli?
Jesteśmy mistrzami form krótkich i średniej długości, w formach długich dominują telewizje. Z uwagi na koszty techniczne telewizja pozostanie liderem w transmisjach wydarzeń na żywo. Choć i tutaj internet ze swoją dwukierunkową komunikacją z widzem i mobilnym dostępem szybko się rozwija. Mieliśmy ostatnio dwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta