W skrócie
MEDIA, TECHNOLOGIE
- W pierwszy półroczu firmy wydały w Polsce na reklamę w telewizji 1,98 mld zł
– o 3,3 proc. więcej niż przed rokiem – podliczyła agencja Stacom Mediavest Group. Wydatki na sporty reklamowe, które stanowiły gros przychodów telewizji (1,79 mld zł w I półroczu) rosły nieco szybciej – o 4,1 proc. Z powodu czujności Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji spadają wpływy największych nadawców ze sponsoringu i tzw. lokowania produktów. —ele
- GRUPA CUBE. ITG pozyskała największy kontrakt w 2015 r. o wartości 77,5 mln zł. W ramach projektu „E-zdrowie dla Mazowsza", GK CUBE. ITG dostarczy infrastrukturę sprzętową, wdroży Elektroniczną Dokumentację Medyczną, Szpitalny System...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta