Internet dla małych
handel | Wielcy sprzedawcy stanowią margines, dominują niewielkie sklepy.
piotr mazurkiewicz
Internet otwiera nowe możliwości przed firmami handlowymi i coraz więcej z nich chce z nich korzystać. Z nieopublikowanego jeszcze raportu eCommerce Polska 2015 wynika, że jeśli chodzi o e-sklepy, to zdecydowanie dominują małe przedsiębiorstwa. Co drugi z internetowych sprzedawców wykazuje do 100 zamówień miesięcznie i wskaźnik ten pozostaje na zbliżonym poziomie już od kilku lat. Duże firmy liczbowo stanowią margines rynku – tylko co setna może wykazać się ponad 10 tys. zamówień miesięcznie, a ogółem próg 1 tys. zamówień miesięcznie przekracza tylko 10 proc. firm. Co więcej, na przestrzeni ostatnich lat wyniki pozostają na zbliżonym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta