Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Za utratę wartości wolno potrącić z ceny

20 sierpnia 2015 | Prawo | Łukasz Kuligowski

Produkty, które wracają 
do sklepu internetowego, 
nie zawsze są pełnowartościowe.

Gdy klient decyduje się zwrócić towar kupiony w sieci (ma na to 14 dni od daty dostarczenia), mogą pojawić się problemy. Zwłaszcza gdy musiał np. uszkodzić opakowanie i produkt stracił na wartości. Sprzedawca musi w takiej sytuacji opuścić cenę kolejnemu klientowi albo kupić nowe opakowanie, by sprzedać produkt. Poniesie więc stratę. Nie może bowiem odmówić klientowi i towar przyjmie.

Klient ponosi jednak, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, gdy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10222

Wydanie: 10222

Spis treści
Zamów abonament