Za mały popyt, za duża konkurencja
Koniunktura w handlu
Za mały popyt, za duża konkurencja
Najlepszą koniunkturę w czwartym kwartale ub. roku miały firmy zajmujące się sprzedażą samochodów oraz z branży owocowo-warzywnej i napojów alkoholowych. W odczuciu przedsiębiorstw handlowych największą barierą ich rozwoju są konkurencja i niedostateczny popyt -- wynika z badań Intytutu Rozwoju Gospodarczego SGH.
Spośród 370 badanych przedsiębiorstw blisko 30 proc. uznało, że ich kondycja w czwartym kwartale ub. r. była dobra i lepsza...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta