Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spotkanie branży spożywczej i drogeryjnej

21 listopada 2016 | Ekonomia

25 listopada kilkadziesiąt firm z całej Polski zaprezentuje produkty i usługi podczas II edycji targów Orzeł Dystrybucji FMCG na stadionie PGE Narodowy w Warszawie.

Oprócz polskich producentów i dystrybutorów zaproszenia na targi otrzymali także przedstawiciele ponad 1500 hurtowni i ok. 400 sieci sklepów z branży spożywczej i drogeryjnej.

– W tym roku na targach będzie można spotkać reprezentantów wielu firm zajmujących się dystrybucją, sprzedażą i produkcją, i to w jednym miejscu – mówi Beata Farmus, prezes wydawnictwa Media Direct, współorganizator targów.

W programie przewidziano panele dyskusyjne dotyczące środowiska kupieckiego, m.in. „Sprzedaż produktów po zaniżonych cenach w zagranicznych dyskontach" oraz „Handel w niedzielę i święta".

Organizatorzy przygotowali również dwa konkursy dla wystawców: Polski Smak 2016 – organizowany przez Praską Giełdę Spożywczą, oraz Produkt z Potencjałem 2016 – organizowany przez Wydawnictwo Media Direct.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęła „Rzeczpospolita". —d.e.

Wydanie: 10604

Wydanie: 10604

Spis treści
Zamów abonament