Spotkanie branży spożywczej i drogeryjnej
25 listopada kilkadziesiąt firm z całej Polski zaprezentuje produkty i usługi podczas II edycji targów Orzeł Dystrybucji FMCG na stadionie PGE Narodowy w Warszawie.
Oprócz polskich producentów i dystrybutorów zaproszenia na targi otrzymali także przedstawiciele ponad 1500 hurtowni i ok. 400 sieci sklepów z branży spożywczej i drogeryjnej.
– W tym roku na targach będzie można spotkać reprezentantów wielu firm zajmujących się dystrybucją, sprzedażą i produkcją, i to w jednym miejscu – mówi Beata Farmus, prezes wydawnictwa Media Direct, współorganizator targów.
W programie przewidziano panele dyskusyjne dotyczące środowiska kupieckiego, m.in. „Sprzedaż produktów po zaniżonych cenach w zagranicznych dyskontach" oraz „Handel w niedzielę i święta".
Organizatorzy przygotowali również dwa konkursy dla wystawców: Polski Smak 2016 – organizowany przez Praską Giełdę Spożywczą, oraz Produkt z Potencjałem 2016 – organizowany przez Wydawnictwo Media Direct.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęła „Rzeczpospolita". —d.e.