eBay chce się wzmocnić w Polsce
Małgorzata Gliszczyńska Kilkadziesiąt tysięcy polskich firm oferuje swoje produkty w naszym serwisie. Jesteśmy otwarci na współpracę zarówno z dużymi, jak i mniejszymi – mówi Piotrowi Mazurkiewiczowi dyrektor zarządzająca eBaya na Europę Środkową.
Rz: eBay uważany jest za przykład firmy, która w Polsce poległa w starciu z lokalną konkurencją. Jak to wygląda z waszej perspektywy?
Faktycznie eBay zamknął swoje biuro w Polsce, ale podobna decyzja zapadła w sprawie wielu innych placówek i miała związek z prowadzoną wówczas reorganizacją struktury przedsiębiorstwa. Pewne procesy były wówczas centralizowane, dlatego sieć lokalnych biur okazała się po prostu niepotrzebna. Nie miało to nic wspólnego z rezygnacją z rozwoju w Polsce, ponieważ od wielu lat tutaj działamy.
Jak eBay dzisiaj podchodzi do polskiego rynku?
W 2016 r. rozpoczęliśmy nowy etap rozwoju, zdobywania klientów i obecności na polskim rynku. Wprowadziliśmy zupełnie nowe możliwości dla sprzedawców, towary mogą być wystawiane bez żadnych opłat. Nowe funkcjonalności czekają też na kupujących, a to dopiero początek zmian, jakie szykujemy w wyglądzie strony i nie tylko.
Co z obsługą klienta?
Uruchamiamy specjalne centrum do obsługi klientów w języku polskim, będzie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta