Ponad 500 tys. mkw. i nowe technologie w galeriach
I inwestorzy, i doradcy podkreślają, że klienci galerii są coraz bardziej wymagający.
W Polsce jest dziś ponad 13,4 mln handlowych metrów, z czego centra handlowe mają 9,5 mln mkw., a parki i wielkopowierzchniowe magazyny handlowe oraz centra wyprzedażowe – łącznie 3,9 mln mkw. – wyliczają analitycy firmy JLL.
I mimo obaw o to, czy będzie można handlować w niedziele i jak wpłyną na biznes nowe podatki, powstają kolejne obiekty handlowe. Będą jednak oferować więcej niż sklepy, starając się zatrzymać klienta nowymi technologiami.
Przedsmak już jest
– W ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku rynek wzbogacił się zaledwie o 36,8 tys. mkw., ale to tylko przedsmak tego, co nas czeka w nadchodzących miesiącach. Jeśli plany deweloperów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta