Dziesięć lat wzrostu rynku nieruchomości dla sieci
Jesteśmy niestandardowym deweloperem, specjalizujemy się w wyszukiwaniu atrakcyjnych lokalizacji - mówi Bartosz Kazimierczuk, prezes Tower Investments.
Rz: Jakie są główne założenia przyjętej niedawno strategii rozwoju grupy na lata 2017–2022?
Bartosz Kazimierczuk, prezes Tower Investments: Nowa strategia opiera się na czterech filarach. W pierwszej kolejności chcemy oczywiście rozwijać nasz podstawowy biznes, czyli realizować projekty dla klientów sieciowych – sklepów, dyskontów, stacji benzynowych, fast foodów itd. Jesteśmy niestandardowym deweloperem, od 2005 r. specjalizujemy się przede wszystkim w wyszukiwaniu atrakcyjnych lokalizacji. Zajmujemy się zakupem działek, pozyskiwaniem pozwoleń administracyjnych i budową obiektu, który potem sprzedajemy klientowi.
Znajomość rynku jest kluczowa, bo rzadko kiedy kupujemy wolne pod zabudowę działki, które zostały wystawione na sprzedaż na rynku. Często pozyskujemy grunty, w których dostrzegamy potencjał, ale które są już użytkowane czy wręcz zamieszkane. Pozyskanie takiej parceli oczywiście wymaga umiejętności negocjacji z właścicielami.
Dzięki doświadczeniu potrafimy przewidzieć, że dana lokalizacja będzie przyciągać ludzi do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta