Telewizje szykują podwyżki cen
media | W przyszłym roku reklamy na telewizyjnym rynku zdrożeją średnio o 8 proc. – wynika z naszych informacji. magdalena lemańska
O tym, że obecna sytuacja na reklamowym rynku nie satysfakcjonuje Polsatu, mówił podczas podsumowywania wyników finansowych Cyfrowego Polsatu Maciej Stec z zarządu stacji. – W zeszłym roku rynek reklamy telewizyjnej został źle ustawiony – ocenił.
Podwyżek cen w telewizji spodziewa się też zarząd Wirtualnej Polski. – Stacje telewizyjne szykują się do podniesienia cenników – mówił Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding (właściciel naziemnego kanału telewizyjnego WP) na konferencji wynikowej spółki.
Oglądamy telewizję krócej
To, jak będzie wyglądał rynek reklamy telewizyjnej w przyszłym roku, decyduje się teraz, bo domy mediowe negocjują właśnie z nadawcami warunki zakupu kampanii reklamowych na 2018 rok....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta