Do Polski trafi więcej produkcji
Łańcuch logistyczny jest ważny, ale dziś, w dobie urządzeń mobilnych, krytyczny jest produkt. Klient może natychmiast porównać jakość oferty – mówi wiceprezes LPP.
Sławomir Łoboda
Rz: Niedawno otworzyliście wielkie salony Reserved w prestiżowych, ale kosztownych lokalizacjach w Londynie i Berlinie. Było warto?
Jesteśmy zadowoleni z pierwszych rezultatów. A sklepy te wiążą się z szerszą strategią LPP, która polega na tym, że budujemy Reserved jako markę globalną i chcemy otwierać salony w stolicach mody. Londyn to stolica mody europejskiej. Przez Oxford Street przemieszcza się 120 mln ludzi rocznie. Jednym z elementów otwierania tych sklepów jest budowa świadomości marki Reserved jako marki globalnej. Tu na pewno osiągnęliśmy sukces. Otwarciu salonu w Londynie towarzyszyło ogromne zainteresowanie mediów brytyjskich i europejskich. Było nam bardzo miło, kiedy widzieliśmy 100 różnych informacji prasowych w najważniejszych brytyjskich dziennikach.
Ustawiają się kolejki klientów?
Są kolejki w godzinach szczytu. Dzisiaj sklep realizuje cele sprzedażowe troszeczkę powyżej oczekiwań.
Które miasta za granicą macie teraz na celowniku?
Szukamy poważnie salonu w Paryżu, oczywiście na Polach Elizejskich, i w Mediolanie. To są dwie lokalizacje najbardziej prestiżowe. Niestety, pozyskanie lokalu w tych lokalizacjach jest bardzo trudne. Jesteśmy jednak cierpliwi....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta