Rzeczpospolita TV: Maciej Herman: Potrzebna nam nowa fabryka
Ze względu na rosnący popyt wyczerpanie się możliwości zakładu w Warszawie to kwestia dwóch–trzech lat. Zbudowanie fabryki od zera to koszt 200–250 mln zł – mówił Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel.
Gość przyznał, że 2017 r. na rynku słodyczy był całkiem niezły. – Dzięki dobrej kondycji gospodarki rynek ten urósł 6 proc. Zakładamy, że ten rok już nie będzie tak dynamiczny – mówił. – Coraz więcej konsumentów szuka czegoś wyjątkowego. Przesuwamy się w kierunku wysokiej jakości produktów markowych – tłumaczył. Drugi trend to poszukiwanie produktów bardziej naturalnych i zdrowych. – Tutaj sprawdza się czekolada gorzka. Dynamika wzrostu jej sprzedaży jest wysoka w porównaniu np. z czekoladą mleczną – mówił Herman. ©℗
—gba