Mamy już następców Małysza, trwają poszukiwania nowego Lewandowskiego
Grupa LOTOS sponsoruje reprezentację Polski, ale angażuje się też w inne działania wspierające nasz futbol.
Tekst powstał we współpracy z Grupą Lotos
Na początku 2015 roku reprezentacja Polski była sklasyfikowana na 35. miejscu w rankingu FIFA. Była wtedy w fazie wzrostowej, kilka miesięcy wcześniej dokonała historycznego wyczynu, pokonując na Stadionie Narodowym Niemcy, ale nikt nie był w stanie przewidzieć, jak dalej potoczą się losy drużyny prowadzonej przez Adama Nawałkę. Doświadczenia z przeszłości, nieudane Euro 2012 i eliminacje do mistrzostw świata w 2010 i 2014 roku, zalecały ostrożność i nie pozwalały jeszcze na hurraoptymistyczne prognozy.
Mimo to właśnie wtedy Grupa LOTOS postanowiła nawiązać współpracę z PZPN, dostrzegając ogromny i niewykorzystany potencjał reklamowy i społeczny, jaki niesie ze sobą w Polsce piłka nożna. Umowę zawarto do 31 stycznia 2018 roku. Grupa LOTOS uzyskała wyjątkowe prawo do posługiwania się tytułem Głównego Sponsora Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. To nie tylko prawo, ale także prestiż, renoma, zaszczyt.
Grupa LOTOS jest niezwykle dumna z faktu, że polska reprezentacyjna piłka nożna także dzięki wydatnej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta