Czym zwabić wakacyjnego gościa
Nie tylko cena decyduje o tym, czy uda się wynająć pokoje w sezonie.
Wakacje to czas, kiedy polskie hotele mogą przyciągać znacznie więcej klientów niż poza urlopowym sezonem. Pod warunkiem, że mają interesującą ofertę, którą mogą konkurować z wyspecjalizowanymi turystycznymi ośrodkami w ciepłych krajach z formułą all inclusive.
Konkretne oczekiwania
– Okres letni to żniwa dla rynku hotelowego. Obłożenie hoteli w sezonie, tj. od czerwca do sierpnia, może wynosić nawet 100 proc. – wskazuje Rafał Rosiejak, dyrektor działu doradztwa i rozwoju projektów hotelowych w Colliers International. – Jednak aby osiągnąć taki poziom zapełnienia obiektu, hotelarze muszą przyciągnąć rodziny z dziećmi oraz grupy wyjazdowe, głównie kolonijne. To główny klient docelowy branży w okresie letnim – dodaje Rosiejak.
Ekspert zaznacza, że rodzice, podejmując decyzję o wyborze hotelu, w którym spędzą wakacje z dziećmi, biorą pod uwagę kilka kluczowych elementów.
Po pierwsze, to lokalizacja hotelu. Liczy się odległość od domu, długość podróży, a także dostępność komunikacyjna zarówno,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta