Para oparta o kartonową scenografię
Adwokaci od lat czekają na skuteczną kampanię wizerunkową, która poprawi świadomość prawną obywateli i pogłębi potrzebę konsultowania się z adwokatem jeszcze zanim powstanie problem.
Tak by adwokat nie był kojarzony tylko z salą sądową i sprawami karnymi, ale też z doradztwem na rzecz przedsiębiorców. Adwokaci łakną świadomości, że przedstawiciele ich samorządu poświęcają energię nie tylko na cykliczne posiedzenia bez wpływu na zmianę oblicza ziemi, ale i na to, by adekwatnie do potrzeb gospodarować składkami członków palestry.
Największym sukcesem kampanii NRA „Zapytaj adwokata" z 2016 r. było, że zachęcające do korzystania z pomocy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta