Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

W Grupie VW to my kusimy młodych klientów

16 października 2018 | Ekonomia
źródło: bloomberg


Luca de Meo
prezes SEAT-a: 
w rozmowie z Danutą Walewską

„Nigdy nie miałem poczucia, że jesteśmy zdalnie sterowani z Niemiec. Ale i nie jesteśmy „dzieckiem specjalnej troski". Przy tym przez całe lata nie było jasności, czym ma być SEAT. Marką sportową? Masową? Nigdy nie było jednej odpowiedzi na to pytanie. Teraz wiadomo, że jest to marka, która ma przyciągnąć klientów z młodej generacji, którzy pozostaną lojalni Grupie, kupując później inne auta, np Audi czy Porsche".

„Ludzie młodzi mają dzisiaj zupełnie inne podejście do motoryzacji, niż to było kiedyś. Kiedy miałem 
18 lat, chciałem zrobić prawo jazdy i kupić używanego fiata pandę. To było dla mnie równoznaczne z wolnością. Dzisiaj siła nabywcza młodych ludzi wcale nie jest większa niż wówczas. Ale jest znacznie więcej pokus wydania pieniędzy. Motoryzacja walczy dzisiaj z innymi pokusami o ten sam niewielki budżet. Ale zamknięcie się na młodą generację oznaczałoby zamknięcie się przed przyszłością".

Wydanie: 11181

Wydanie: 11181

Spis treści
Zamów abonament