Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Każdy konsument chce się czuć absolutnie wyjątkowym

25 października 2018 | Ekonomia | Anna 
Cieślak-Wróblewska
≥Dzisiejszy konsument w świecie online oczekuje szybkości, wygody i spersonalizowanej oferty. Ale też wiedzy, jak będą wykorzystywane jego dane – zgodzili się paneliści konferencji DNB Bank Polska
źródło: materiały prasowe
≥Dzisiejszy konsument w świecie online oczekuje szybkości, wygody i spersonalizowanej oferty. Ale też wiedzy, jak będą wykorzystywane jego dane – zgodzili się paneliści konferencji DNB Bank Polska
<Nowe technoligie  w handlu  i usługach  są kluczowe – podkreślali uczestnicy „Spotkania liderów  handlu i usług”
źródło: materiały prasowe

Patronat „Rz" | Nowe technologie pozwalają z niespotykaną dotąd precyzją trafiać w potrzeby klientów. Gromadzą przy tym ogromną liczbę prywatnych danych.

 

We współczesnym świecie stare hasło „klient nasz pan" nabiera nowego wymiaru. Bo nowoczesny konsument jeszcze bardziej chce być w centrum uwagi, chce, by dostawcy usług i towarów na każdym etapie w jak największym stopniu spełniali jego oczekiwania. Inaczej mówiąc, zaspokojenie ego konsumenta stało się na rynku równie ważne, jak cena czy jakość.

– Dlatego w centrum strategii każdej firmy powinna znaleźć się personalizacja – przekonywała Ewa Rybołowicz, retailer services director w Nielsen, podczas „Spotkania liderów handlu i usług", konferencji organizowanej przez DNB Bank Polska. – Bardzo pomocne są tu nowe technologie – podkreślała. Ich wykorzystanie umożliwia skuteczniejsze dotarcie do klienta, zwiększa wygodę i komfort procesu zakupowego i wpływa na to, co i gdzie kupujemy.

Trzy sekundy to długo

Samo skupienie uwagi klienta, który jest bombardowany niezliczoną ilością informacji, nie jest sprawą prostą. Dzisiejszy konsument jest niecierpliwy, żyje szybko i chce oszczędzać swój czas. Z badań wynika, że ok. 80 proc. osób podczas wyszukiwania w internecie zwraca uwagę tylko na wyniki, które pojawiają się na pierwszej stronie. A jeśli kliknięty link nie uruchomi się w czasie do 3 sekund, większość z nas wybiera następny.

Zdaniem Ewy Rybołowicz, w takiej sytuacji informacja musi trafić do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11189

Wydanie: 11189

Spis treści
Zamów abonament