Codzienność bywa inspirująca
Anna Wilińska-Zelek Agnieszka Wiercińska-Krużewska Reklama produktów i usług coraz częściej odwołuje się do ciekawych wydarzeń.
Real time marketing (marketing spontaniczny) zakłada wykorzystanie popularnej sytuacji do promocji swojej marki poprzez wzbudzenie ciekawości adresatów reklamy oraz wywołanie w nich pozytywnych emocji. Marketing od zawsze dążył do oddziaływania na potencjalnego nabywcę, również poprzez budowanie dobrych stosunków przedsiębiorcy z otoczeniem, w tym przez zabawy słowne oraz żarty językowe czy sytuacyjne.
Jak dotrzeć z przekazem reklamowym do odbiorców przede wszystkim tych faktycznie zainteresowanych przekazem? Rozwój internetu, urządzeń mobilnych zwiększył zasięg, przyspieszył rozpowszechnienie,obniżył koszty i ułatwił dotarcie do użytkowników.
Świecące ciasteczko nie narusza praw
Media społecznościowe wprowadziły nowy sposób rozpowszechniania wiadomości. Błyskotliwe wpisy na portalach pozwalają uzyskać efekt viralowy, co oznacza, że użytkownicy doceniają kreatywność, a udostępnienia postów umożliwiają dotarcie do zaskakująco szerokiego grona adresatów kampanii w bardzo krótkim czasie. Udostępnienia pozwalają na komunikację z odbiorcami w czasie rzeczywistym przy relatywnie niskich kosztach. Pozwala to uzyskać wzmożony ruch na stronach internetowych, gwarantując przekaz do osób zainteresowanych. Zaangażowanie odbiorców buduje wizerunek marki, o czym świadczą efekty kampanii m.in. Oreo, Nestle czy Nivea Men....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta