Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Inteligentne zegarki idą jak woda

12 marca 2019 | Rzeczpospolita Cyfrowa
źródło: Rzeczpospolita

Urządzenia z segmentu tzw. wearables w ub. r. trafiły do ponad 172 mln użytkowników. Królem technologii ubieralnych jest Apple, 
ale konkurencja 
z Chin rośnie w siłę. michał duszczyk

Zegarki typu smartwatch, inteligentne opaski (smartband) czy różnego rodzaju innowacyjne słuchawki to sprzęt, który sprzedaje się coraz lepiej. Popyt na takie urządzenia wearables rośnie jak na drożdżach – w zeszłym roku producenci dostarczyli ich niemal 28 proc. więcej niż w 2017 r.

Słuchawki nakręcają rynek

Tylko w IV kwartale 2018 r. producenci wprowadzili na rynek 59,3 mln wearables, bijąc wszelkie dotychczasowe rekordy sprzedaży w tym segmencie. Na całym świecie klienci kupili o ponad 31 proc. więcej takich gadżetów – wynika z najnowszego raportu opublikowanego przez...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11303

Wydanie: 11303

Spis treści
Zamów abonament