Co najmniej jeden egzemplarz z podpisem
Konieczne jest podanie imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego pracownika organu upoważnionego do wydania decyzji. Podpis pod decyzją musi być własnoręczny, ale nie musi być czytelny.
- Decyzja wydana przez organ prowadzący postępowanie administracyjne obejmowała załącznik, którego nie podpisano. W treści decyzji wskazano jednak na ten załącznik i szczegółowo go opisano. Nie ma wątpliwości, że dany załącznik jest częścią określonej decyzji. Czy w takim przypadku niepodpisanie załącznika powoduje nieważność decyzji?
Nie.
Zgodnie z art. 107 § 1 pkt 8 kodeksu postępowania administracyjnego (dalej k.p.a.) decyzja musi zawierać m.in. podpis z podaniem imienia i nazwiska oraz stanowiska służbowego pracownika organu upoważnionego do wydania decyzji, a jeżeli decyzja została wydana w formie dokumentu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta