Do galerii na plażę, koncert i półkolonie
Centra handlowe na długo przed sezonem planują, jak przyciągnąć klientów specjalną letnią ofertą rozrywkową.
Na długo zanim wprowadzono niedzielny zakaz handlu, galerie przystąpiły do redefinicji swojej formuły i zwiększenia rozrywki i gastronomii w ofercie – to zgodna z trendami światowymi odpowiedź na rozkwit e-commerce. Czy w sezonie wakacyjnym centra mają coś szczególnego do zaproponowania odwiedzającym?
Moc rozrywek
– W okresie wakacyjnym nasze centra handlowe stanowią nie tylko miejsce zakupów, ale również stają się centrami letniej rozrywki. Kalendarz imprez każdego centrum powstaje na długo przed sezonem – mówi Czesław Jasiewicz, head of retail operations w spółce EPP, która dysponuje największym w Polsce portfelem nieruchomości handlowych – to m.in. otwarta niedawno warszawska Galeria Młociny, kieleckie Echo, szczecińskie Galaxy czy Wzorcownia we Włocławku.
– W naszym najnowszym i najnowocześniejszym obiekcie, Galerii Młociny, przygotowaliśmy specjalny program atrakcji. Letnia aura sprzyja spędzaniu czasu w zielonym ogrodzie na dachu obiektu, gdzie w trakcie dnia na gości czekają wygodne leżaki, a wieczorami – koncerty i potańcówki. Ta wyjątkowa przestrzeń połączona jest ze strefą restauracyjną – podkreśla Czesław Jasiewicz. – Jako jedyne centrum handlowe w stolicy uruchomiliśmy też autorski cykl spektakli pod gołym niebem. W lipcu zaprezentujemy tam dwa...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta