Polacy kochają skoki narciarskie
Zawody w skokach narciarskich przyciągają miliony kibiców. To radosne, sportowe święto, podczas którego Polacy wielokrotnie mieli powody do dumy. Sukcesy naszej kadry niewątpliwie wzbudzają pozytywne emocje. Chcemy być ich częścią i napędzać zawodników do kolejnych wygranych – mówi Jarosław Wittstock, wiceprezes Grupy LOTOS, o współpracy z Polskim Związkiem Narciarskim.
Jak wyniki polskich skoczków przekładają się na wizerunek marki LOTOS?
Jesteśmy szczęśliwi, że Polacy pokazują swoją siłę na arenie międzynarodowej. Pokazaliśmy światu, że jesteśmy mocni indywidualnie i drużynowo. Szczególnie cenimy tę zespołowość i wiemy, że trzeba wspólnie dążyć do najwyższych celów. Polscy kibice z pewnością dostrzegają, że LOTOS i skoczkowie to jedna drużyna. Wiedzą, że NAJ nie bierze się znikąd. Ubiegły sezon Pucharu Świata mężczyzn przyciągał średnio około 5 milionów widzów przed telewizorami. Bardzo budujące jest móc usłyszeć Mazurek Dąbrowskiego z tysięcy gardeł pod Krokwią. Warto też zauważyć, że w okresie zimowym skoki to naprawdę największe sportowe wydarzenie. Nasza długoletnia obecność w narciarskim świecie budzi zaufanie u trenerów i zawodników.
Współpracujecie z PZN od lat. Wasza kooperacja to długofalowy i konsekwentny projekt. Umowa sponsorska jest bardzo szeroka.
Rzeczywiście, nasza współpraca to nie tylko krótkofalowy sponsoring. Zgodnie z aktualnym kontraktem Grupa LOTOS...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta