Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Biznes pokochał sport

30 grudnia 2019 | Pierwsza strona

W 2019 roku wartość rynku sponsoringu sportowego w Polsce po raz pierwszy przekroczyła miliard złotych. tomasz furman

 

W mijającym roku nakłady na sponsoring wzrosły o 13 proc. w porównaniu z 2018 r. – wynika z wstępnych szacunków firmy badawczo-doradczej Sponsoring Insight. Według niej tak duża zwyżka wiąże się głównie z nowymi kontraktami sponsoringowymi zawieranymi przez marki reprezentujące branżę paliwową.

Kolejnego rekordu możemy się spodziewać w nowym roku za sprawą XXII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio i mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Wydanie: 11545

Wydanie: 11545

Spis treści

Komunikaty+drobne

Nieprzypisane

Zamów abonament