Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nie taka bezmyślna strzelanina

25 kwietnia 2020 | Plus Minus
źródło: materiały prasowe

Pochodzący z 1993 roku „Doom" był krokiem milowym w rozwoju gier wideo. Wprowadził i spopularyzował mnóstwo nowatorskich rozwiązań, od wielopoziomowych lokacji z możliwością ich tworzenia po tryby umożliwiające rywalizację w sieci. Młodszy o 27 lat „Doom Eternal" pod względem koncepcyjnym wydaje się grą archaiczną. Poza niewątpliwie fantastyczną grafiką oferuje stare jak świat pomysły, które gracze znają już na pamięć. A jednak wciąga. I to bardziej niż jakakolwiek tegoroczna gra!

Scenariusz wspomina o piekielnej armii i dzielnym wojowniku stanowiącym ostatnią nadzieję ludzkości, ale tak naprawdę nie ma to większego znaczenia. W „Doom Eternal" liczy się bowiem niczym nieskrępowana walka. Krwawa i mięsista. Gracza niemal bez przerwy atakują hordy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11643

Wydanie: 11643

Zamów abonament