Sklepy internetowe walczą o debiutantów
Podczas pandemii lawinowo wzrosło zainteresowanie zakupami online. Firmy muszą teraz starać się o utrzymanie choć części nowych klientów. PIOTR MAZURKIEWICZ
– W marcu zyskiwały internetowe sklepy spożywcze, drogerie online i e-sklepy z zabawkami, a w kwietniu rekordy notowali sprzedawcy sprzętu komputerowego i akcesoriów do domu i ogrodu – mówi Oliwia Tomalik, marketing manager Shoper, na której działa ponad 13 tys. e-sklepów. Mowa o kilkusetprocentowych skokach, co oznacza, że w sieci pojawiło się wielu nowych klientów.
– Pandemia sprawiła, że handel elektroniczny zyskał na sile, a wiele firm uświadomiło sobie, jak istotna jest obecnie sprzedaż i zakupy w sieci internetowej. Przetasowania na ryku już teraz wskazują na to, że inwestycje marketingowe zostaną skierowane właśnie w stronę e-commerce kosztem stacjonarnych placówek handlowych – mówi Dagmara Plata-Alf,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta