Rady na kryzysowe czasy
Dzięki internetowi antykwariusze zyskają nowych klientów.
Pandemia pokazała, jak ważny jest handel sztuką w internecie. Wobec spodziewanej drugiej fali i możliwego kryzysu ekonomicznego Stowarzyszenie Antykwariuszy i Marszandów Polskich wysłało do członków poradnik, jak skutecznie zaistnieć i funkcjonować w sieci (www.antykwariusze.pl).
Autorami poradnika są Cecylia Grabek, Łukasz Grabek, reprezentujący firmę ArtSaas (www.artsaas.com), i Magdalena Sadłocha. Co zawiera poradnik?
Jeden z rozdziałów nosi tytuł: „Daj się wyguglować. Jak zwiększyć widoczność twojej strony w sieci". Kolejny omawia problem „Strona WWW jako narzędzie do rozbudowy bazy klientów". Czytelnicy dowiadują się, jaką rolę w ich pracy mogą odegrać webinaria.
Strategie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta